سری جدید دوربین های سه بعدی Basler

سری جدید دوربین های سه بعدی Basler

Basler مجموعه سه بعدی را با دوربین های استریو برای رباتیک هدایت شونده با دید گسترش می دهد

یک سری مدل جدید از دوربین‌های استریو با نرم‌افزار کاربردی هماهنگ، طیف محصولات سه‌بعدی Basler را برای روباتیک هدایت‌شونده بینایی برای برنامه‌های کاربردی در اتوماسیون کارخانه و تدارکات تکمیل می‌کند.

Basler AG به گسترش ارائه تصویربرداری سه بعدی خود ادامه می دهد و سری دوربین های صنعتی Basler Stereo visard را به مجموعه محصولات خود اضافه می کند. ربات های مجهز به دوربین های استریو Basler می توانند محیط اطراف خود را با وضوح بالا درک کنند. این پنج مدل در فواصل اصلی 65 میلی متر و 160 میلی متر، هر کدام در نسخه های تک رنگ و رنگی موجود هستند. همه دوربین‌ها مجهز به بسته نرم‌افزاری ماژولار از پیش نصب‌شده برای کاربردهای روباتیک معمولی مانند تشخیص اشیا یا جمع‌آوری زباله هستند.

ایده پشت سری دوربین‌های Basler Stereo visard مبتنی بر یک راه‌حل بینایی رایانه‌ای است که نه به تجربه و نه تخصص در بینایی ماشین نیاز دارد. به لطف پردازش داخلی، دوربین ها می توانند مستقیماً – بدون رایانه خارجی – یکپارچه شوند. بسته نرم افزاری که قبلاً روی دوربین نصب شده است شامل شش ماژول است که با برنامه های مختلف روباتیک سازگار شده اند و می توانند به صورت جداگانه انتخاب شوند.

سری دوربین های Basler Stereo visard در انواع مدل با فواصل پایه 65 و 160 میلی متر و به دو صورت تک رنگ و رنگی موجود است.

برای این گسترش سبد محصولات سه بعدی خود، Basler از نزدیک با Roboception GmbH مستقر در مونیخ، متخصص محصولات سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه فناوری حسگرهای سه بعدی، همکاری می کند. سباستین فون هولت، رئیس بخش مدیریت محصول کسب تصاویر سه بعدی در Basler، از همکاری موفق هر دو شرکت خرسند است: “گسترش مجموعه 3D Vision Basler گام مهمی برای حمایت از مشتریان و پاسخی ضروری به چالش های متعدد در اتوماسیون فرآیندهای مبتنی بر ربات همکاری نزدیک با شریک ما Roboception به مشتریان ما این امکان را می دهد تا راه حل های استریوی هوشمندی را به کار گیرند که به دلیل کاربر پسند بودن منحصر به فرد خود، اجرای برنامه های رباتیک هدایت شونده را برای طیف گسترده ای از مشتریان ممکن می سازد. “